maandag 24 augustus 2015

Dag 13- bovenkant rechternachtkastje

Op dag 13 heb ik meerdere RRHH-klusjes gedaan. Dit klusje stond niet op mijn lijstje voor vandaag. Echter ik stoorde me er zo aan dat ik dit klusje direct heb aangepakt. Uiteraard weer met support van Willem-Beer.


 
Hoe kan het toch dat in korte tijd, een nachtkastje "ontploft"? In dit geval kan ik het uitleggen. Het is een klein beetje "dirty", maar ach tijdens het schoonmaken komen we ook van alles tegen, dus ik kan dit best vertellen... :-) Mijn kleine teen heeft momenteel last van een schimmeltje ("zwemmerseczeem"), dit moet behandeld worden want anders: AUW, AUW, AUW! De antischimmel crème raak ik niet met blote handen aan, vandaar de handschoenen. Om te zorgen dat ik ook daadwerkelijk smeer zet ik deze crème en de handschoenen op mijn nachtkastje. Heel praktisch, maar niet echt gezellig. 



De staat van de bovenkant van het nachtkastje nadat hij was leeggehaald.


Deze spullen kunnen uitgezocht worden.

 
 Dit gaat weer terug naar plek waar het hoort, het kastje in de waskamer.


 
Ik heb een mandjes-en bakjes fetisj. Een x-aantal handschoenen heb ik een gripzakje gedaan.

 
Tadaa! Klein klusje groot effect al zeg ik het zelf. Willem-Beer is trots! (En ik ook hoor).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten