maandag 24 augustus 2015

Dag 13- zakken en rollen (nee geen zakkenrollen)

Dit is het derde klusje van vandaag en valt min of meer onder een "los eindje." Op dag 8 van mijn project heb ik één van de planken in de kelder aangepakt. Hier uit voortvloeiend heb ik ook de bovenste plank van het witte kastje in de keuken aangepakt. Hier kwam natuurlijk van alles vandaan. De hoofdcategorie is: zakjes en rollen. Hoeveel zakjes kan een mens hebben? Ik weet nu in ieder geval dat we er voorlopig genoeg hebben. Voor beide categorieën heb ik een oplossing bedacht. Vandaag waren de zakjes aan de beurt. Voor de rollen heb ik een andere plek én oplossing bedacht. Hier heb ik manlief bij nodig, daarom schuift dit op naar vrijdag, zaterdag of zondag.


De zakken en rollen zijn uitgezocht. Nu moet het nog naar de plek die ik in gedachten heb (voorraadkast).


Het lijkt chaos, maar er zit systeem in.

 
Zoals ik al eerder schreef: ik heb een bakjes fetisj. :-) Het linker bakje is nu het "zakjesbakje"  met twee vreemdelingen: ijsblokjeszakjes en afdekhoesjes (een soort mutjes die je heel makkelijk over een schaal heen kan doen). Het rechterbakjes is nu een "vuilniszakkenbakje", vuilniszakken zie ik in dit kader wat breder: er zitten ook pedaalemmerzakken bij en een soort vuilniszakjes met handvat. Deze zakjes heb ik in een grijs verleden gekocht omdat ze me zo handig leken. Dan moet je wel weten dat je ze hebt...
 

De zakjesbak staat op een tijdelijk plek in de voorraadkast. Totdat deze bak een betere plek heeft staat hij hier goed. Willem-Beer is het met me eens.

 
Over de plek ben ik redelijk tevreden. Redelijk... De plek kan dus nog veranderen.
 
 
Al een stuk opgeruimder. Deze rollen gaan deze week naar een andere plek verhuizen.
 
 
Net als ieder ander heb ik pauze-momenten nodig. Ik heb geleerd om pauzemomenten in te lassen om dat dit voor mij extra belangrijk is. Op de pagina dit ben ik leg ik uit wat de reden hiervan is. Pauzemomenten moeten wel leuk zijn. Vandaag heb ik deze film in etappes gekeken (morgen weer verder). De droge huid-crème spreekt voor zich. Door dit project krijg ik "sop-handjes".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten